Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ttab | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany19.10.2006 @13:56:09 ostatnio na stronie13.01.2016 @22:40:14

Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do tych fotografii sa własnoscia jej autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty1 komentarze1977 posty na forum0

komputer / sprzęt
Aparat marki ANO - Bo literki C i N zbędne

komentarze
~cocomor    05.11.2007 @06:38:28
; )spasiba
~cocomor    04.11.2007 @11:39:06
to może ja sobie Ciebie popodglądam pozdr!
~cocomor    31.10.2007 @20:48:25
oj miło
~cocomor    30.10.2007 @19:54:17
dziękuję pozdr
^PokahontaZz    30.10.2007 @15:41:48
_______
w moim ciele lawa .
~polasunny    03.10.2007 @18:00:23
dzięki, ... hmm... krzywy, no może troszeczkę
~wampirka000    29.09.2007 @18:02:50
potrząśnij monitorem moze coś spadnie :D
_______
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył..
^PokahontaZz    23.09.2007 @12:26:22
_______
w moim ciele lawa .
~niewazne    15.09.2007 @15:20:12
_______
Homo sum humani nihil a me alienum puto
~rubis    05.08.2007 @13:32:28
czekam na cos nowego
_______
NIE SZTUKĄ JEST OGLĄDAĆ.SZTUKĄ JEST OCENIĆ !
~eLsonDasota    01.08.2007 @18:36:08
pozdro .;
i dzieki
..elo ..
_______
Jak wpadasz to Komentuj a nie tylko DziekUj:D
http://www.youtube.com/watch?v=1k-3_ctCJvQ
~paulinafoe    01.08.2007 @16:59:39
dzieki...
_______
gone.bone
~sushe    20.07.2007 @12:21:03
_______
wiatr.
~meninazul    15.07.2007 @19:05:46
i don't mind of course, thanks again :D
_______
i could eat an ice cream right now *
~meninazul    15.07.2007 @18:48:27
thank you
_______
i could eat an ice cream right now *
~eLsonDasota    13.07.2007 @18:27:27
ema.
_______
Jak wpadasz to Komentuj a nie tylko DziekUj:D
http://www.youtube.com/watch?v=1k-3_ctCJvQ
^chillinqua    13.07.2007 @18:21:16
wielkie dzieki za odwiedziny
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
^PokahontaZz    12.07.2007 @17:38:32
_______
w moim ciele lawa .
~rubis    11.07.2007 @12:47:35
prosze o cos nowego
_______
NIE SZTUKĄ JEST OGLĄDAĆ.SZTUKĄ JEST OCENIĆ !
~meninazul    04.07.2007 @18:59:05
_______
i could eat an ice cream right now *
~eLsonDasota    04.07.2007 @18:02:01
pzdr.
_______
Jak wpadasz to Komentuj a nie tylko DziekUj:D
http://www.youtube.com/watch?v=1k-3_ctCJvQ
~fredrikson    26.06.2007 @15:58:22
dokładnie. moja tez. pozdrowienia
~paganchass    25.06.2007 @21:46:08
xD dziekuje:P
_______
tu i teraz
~aalexandraa    25.06.2007 @14:04:48
dziekuje bardzo..................pozdrawiam
_______
aalexandraa
~DZIDZIUS    24.06.2007 @07:53:15
witam i dzikuje za odwiedziny
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 12 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt